Saturday, April 10, 2010

多9余

“讲真,我到依家都仲唔知你念乜、边句真边句假?你究竟係个点既人,靠唔靠得住?认唔认真?我实在唔知。。其实都无乜好介意,因无咁个需要亦无咁个资格!不过身为朋友觉得好失败”
或者,我影真要反省下。。。

查实我真係估唔到我竟然可以咁.....冷!!!曾经,有个人话我係个冷血动物!无可否认,我都有自知之明,係!! 我係冷血既!只不过我竟然无念到我可以咁7冷。。 冷到我自己都吓亲!!Never UnderEstimate What Im Capable OF!!!
佢啲一举一动我无兴趣,我眼尾都唔睇吓,就知自己要乜!话虽如此,习惯佐某啲嘢,霎时间点改啊??放就放咩?我依然係度默守。。


“都係个样,都几十岁啦,思想仲係咁7幼稚?可唔可以成熟啲?起码都少少啦。。唔该!!!
明明係自己错,明明自己喺度求人,明明係求紧人地俾个好微好微既机会你;好啦,人地终于肯俾你,当然呢个世界无免费午餐,所以用条件交换条件,fair right?
但係你洗唔洗係人地背后讲咁7多嘢?!又话人地乜乜乜。。。又话要塞住佢把口乜乜乜。。。简直多多拦嘢!係有料既就无洗求人啦,仲喺度讲3讲4!!我批~~~!!”
睇你衰样,求人既是后一定衰到贴地、低声下气求人!人地肯以条件同你交换你既要求,好心就咪咁7吧毕啦!!o杂到啦你!!叼~~ *反白眼*

“楼楼锡锡,一向唔係我既风范。见到人地抱抱锡锡,都无乜点;但係睇到啲人 - 一见面就楼楼锡锡,过后:一係好似唔识佢咁,唔係就係度数佢坏话。。。影真够意思。。”
咁又有乜谓啊?唉。。。。睇到都眼冤。。。=.=

“话是话,只有忠言逆耳,  有边个唔中意听甜言蜜语、花言巧语? 其实係有既,戈个就係本人!!有时, 觉得甜言蜜语好虚假,好无谓。。当然,都係要见仁见智啦!!啲无谓人讲既梗係无谓,但係有心人讲梗係另舍幸福!”
可能我对呢啲花言巧语无感觉,或者我唔识欣赏,无兴趣;所以对唔住,我唔受呢一套!!!失礼。。


无念过有人会睇得明,因为唔想你地明。。
睇得明既人,多谢你对我既关心。。

No comments: